یخچال 30 فوت هاردستون مدل HD10

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

طراحی و ساختیخچال «HD10» هاردستون طراحی ساده و کلاسیکی دارد. همانطور که گفتیم این یخچال در سبک بالاپایین ساخته شده و فریزر آن در قسمت پایین قرار دارد. پهنای یخچال 84 سانتی‌متر است و کمی کمتر از یک یخچال ساید فضا اشغال می‌کند. در عین حال طبقات یخچال عریض هستند و اجازه‌ی نگهداری ظروف بزرگ را به شما می‌دهند. هاردستون از دستگیره‌های پنهان که به دستگیره‌های پاکتی هم معروف هستند در این مدل استفاده کرده که به سادگی بیشتر طراحی آن کمک کرده است.

برای تنظیم دمای کار یخچال و فریزر و استفاده از سایر قابلیت‌های دستگاه، پنل باریک دیجیتالی روی درِ بالایی دستگاه تعبیه شده است. محل قرارگیری پنل در ارتفاع بالا و دور از دسترس کودکان است. با این وجود برای اطمینان بیشتر، قفل کودک هم برای این پنل در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

365 لیتر

امکانات یخچال

نمایشگر

تعداد طبقات یخچال

3

تعداد طبقات درب یخچال

4

تعداد کشو

2 عدد عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست

لزوم اتصال به شیر آب

بله

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
طراحی بالاپایین یا کمبی (Combi) یکی از سبک‌های نوستالژیک طراحی یخچال است که با وجود پیشرفت‌های بسیار در تولید این دستگاه، هنوز هم طرفداران زیادی دارد. یخچال‌های کمبی قیمت به صرفه‌تری دارند و البته مدل‌های جدید آن‌ها امکانات بسیار خوبی را در خود جا داده‌اند. دستگاه «HD10» یکی از یخچال‌های کمبی شرکت «هاردستون» است که در ادامه بر بررسی قابلیت‌های کلیدی آن می‌پردازیم.طراحی 3 ارزش خرید 4 مصرف انرژی 4 کیفیت ساخت 3 امکانات و قابلیت ها 3 نکات مثبتآبریز بیرونییخساز اتوماتیک
یخچال 30 فوت هاردستون مدل HD10