یخچال و فریزر دوقلو 27 فوت جی پلاس مدل GRF-P2720W

  • نمودار مصرف انرژی

    A++

    A++

فروشنده

46,850,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

یخچال و فریزر دوقلوی 27 فوت مدل GRF-P2720W ترکیبی از طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های لوکس است که می‌تواند نیازهای شما در زمینه نگهداری مواد غذایی را برطرف کند.

از نقاط قوت این محصول می‌توان به ظرفیت بالا، طراحی مدرن و کارآمد، سیستم سرمایشی کم‌مصرف و ویژگی‌های هوشمند آن اشاره کرد. همچنین، برخی نقاط ضعف آن شامل وزن نسبتاً زیاد، قیمت بالاتر از میانگین و عدم وجود برخی امکانات پیشرفته در مقایسه با رقبای همرده است.

در کل، این یخچال و فریزر دوقلو انتخاب بسیار مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت و افرادی است که به دنبال یک دستگاه باکیفیت، کارآمد و جادار هستند. پس با ما همراه باشید تا ویژگی‌های مختلف این محصول را مورد بررسی قرار دهیم:

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

351 لیتر

تعداد طبقات یخچال

4

تعداد طبقات درب یخچال

4

تعداد کشو

2 عدد

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل P2720 از سری محصولات پرطرفدار جی پلاس است. این یخچال بسیار زیبا طراحی شده و برای یک خانواده با جمعیت متوسط به بالا مناسب است. از نظر قطعات نیز ، جی‌پلاس از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده کرده تا تضمینی برای کیفیت محصول باشد.هچنین فریزر دوقلو جی‌پلاس P2720 دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا م ...بیشتر
یخچال و فریزر دوقلو 27 فوت جی پلاس مدل GRF-P2720W

46,850,000 تومان