فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

معرفیاکثر ما از پنکه‌های ساده و قدیمی خاطره داریم. فن‌هایی ساده و گاه پر سر و صدا که هوای گرم ظهرهای تابستان را حرکت می‌دادند و به عنوان ساده‌ترین دستگاه‌های تهویه مطبوع تبدیل به یک اسباب بازی ساده برای ما می‌شدند. حتی مدل‌های سقفی آن با پره‌هایی بزرگ کلاس‌های مدرسه‌مان را خنک می‌کردند. شاید بعضی از ما مدل‌های کوچک‌تر آن‌ها را که راننده‌های باسلیقه توی اتومبیل پیکان خود تعبیه کرده بودند به خاطر داشته باشیم.
راستش را بخواهید این فناوری ساده و دوست داشتنی هنوز هم می‌تواند قابل استفاده باشد. با حضور پورت‌های USB در اطراف ما، از خروجی یک شارژر موبایل گرفته تا پشت لپ‌تاپ، تقریبا در همه‌جا یک خروجی برق ۵ ولتی وجود دارد. برقی که نیروی مورد نیاز برای یک آرمیچر ظریف را فراهم می‌کند. حالا تنها با افزودن یک فن فلزی ۴ پره درون یک پوشش محفظه سیمی می‌توان یک سیستم تهویه مطبوع نوستالژیک و البته کارآمد را ساخت. پنکه‌ای که با متصل شدن یک پایه به محفظه‌ی آن می‌تواند روی میز کار شما جای بگیرد. البته نمی‌توانید توقع یک پنکه‌ی پیشرفته را از این مینی‌فن داشته باشید! پنکه‌ی ثابت ما تنها به یک جهت پرتاب باد دارد و زاویه پرتاب آن را خودتان باید با دست تنظیم کنید. ناگفته نماند که پرتاب باد این فن کوچک از شعاع قابل قبول و حتی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
موتور این فن کوچک تقریبا بدون صدا کار می‌کند و از این لحاظ مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند. کلید تعبیه شده در پشت آن نیز شما را از قطع کردن سیم آن در مواقع عدم استفاده بی نیاز می کند. وجود یک کابل ۸۵ سانتی‌متری به شما اجازه می‌دهد تا آن را هرجایی از میز کار خود جا بدهید. عرض و ارتفاع ۲۰ سانتی‌متری این پنکه هم فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و به همین خاطر این مینی فن می‌تواند تبدیل به عضو تابستانی میز کار شما شود. هرچند نباید انتظار یک طراحی مدرن و فوق حرفه‌ای را از طراح این گجت ساده داشت، اما توجه به جزییات توجه شما را جلب می‌کند. واشرهای لاستیکی نصب شده روی پایه از لرزش آن کاملا جلوگیری می‌کنند و صفحه‌ای گرد و سیاه رنگ در جلوی پره‌های فلزی ظاهر این ابزار مفید را زیباتر کرده است.

مشخصات فنی

مشخصات

وزن

416 گرم

سایر مشخصات

– توان: 2.5 وات
– ولتاژ: 5 ولت
– جنس: فلزی
– منبع تغذیه: اتصال USB
– طول کابل: 120 سانتی‌متر
– دارای پروانه فلزی 4 پر
– دارای پایه فلزی با قابلیت تنظیم زاویه قرارگیری فن
– دارای دکمه پاور در پشت فن
– کم صدا و سبک

ابعاد

200 × 200 × 100

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
با شروع فصل گرما انسان‌ها با توجه به توانایی، محل زندگی و فناوری‌های در دسترس، راه‌های متفاوتی را برای خنک کردن محل زندگی یا کارشان انتخاب می‌کنند. انسان از زمان قبل از فناوری تا کنون با خلاقیت خود راه‌هایی برای خنک کردن محیط اطراف خود پیدا کرده است. همه‌ی ما سیر پیشرفت دستگاه‌های تهویه از کولرهای آبی تا خنک کننده‌های گازی را دیده‌ایم. انسان امروز تنها با فشردن یک کلید روی ریموت کولر دستگاه خنک کننده‌ی محل زندگی یا کار خود درج ...بیشترنکات مثبتکم صدامصرف برق پاییننکات منفیعدم تغییر سرعت
پنکه همراه یو اس بی مدل BB-819