فریزر 6 فوت ایستکول مدل 4كشوي 1946

  • نمودار مصرف انرژی

    C

    C

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

بررسی فریزر 6 فوت ایستکولیکی از اصلی‌ترین نیازهای خانواده‌های امروزی، نگهداری صحیح و بهینه مواد غذایی در محیط خانه است. در این میان، فریزرهای کوچک و کارآمد نقش مهمی ایفا می‌کنند. فریزر 6 فوت ایستکول مدل 4 کشویی 1946 یکی از محصولات پرطرفدار و به‌صرفه در این زمینه است.
ایستکول به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید لوازم خانگی در ایران، با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و طراحی خلاقانه، محصولات متنوع و کارآمدی را برای مشتریان خود عرضه می‌کند. این برند با بیش از 40 سال سابقه در بازار داخلی، همواره در جهت ارتقای کیفیت زندگی مشتریان گام برداشته است.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

ندارد لیتر

تعداد طبقات یخچال

ندارد

تعداد طبقات درب یخچال

ندارد

تعداد کشو

ندارد عدد

جهت باز شدن درب یخچال

لولا راست

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
فریزر6 فوت ایستکول از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار برای منجمد کردن مواد غذایی بوده که توسط برند تکران مبرد از برندهای با سابقه در زمینه ساخت فريزر تك ساخته شده است. این دستگاه بر خلاف فريزر صندوقي به صورت ایستاده با 4 کشور طراحی شده و با توجه به میزان مصرف انرژی در دسته فریزرهای میان رده قرار دارد.‌ فریزر 6 فوت برند ایستکول با ظرفیت پایین و به صورت ایستاده طراحی شده است؛ از این رو وزن کم و ابعاد کوچکی دارد و برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار ایده‌آل است. اگر فضای زیادی در اخت ...بیشتر
فریزر 6 فوت ایستکول مدل 4كشوي 1946