غذاساز کنوود مدل FPM270

  • امکانات ظاهری

    پایه ضد لغزش

    پایه ضد لغزش

  • امکانات آماده سازی غذا

    خمیر زن

    خمیر زن

فروشنده

17,000,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

طراحی و ساختاین غذاساز دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک و آلومینیوم بوده که رنگ نقره‌ای به کار رفته شده در ساخت آن، ظاهری چشم‌نواز به این غذاساز بخشیده است. استفاده از آلومینیوم در ساخت این غذاساز علاوه بر ایجاد وزنی نسبتا سبک، باعث افزایش مقاومت آن در برابر سایش و پوسیدگی حاصل از زنگ‌زدگی شده و به شما این امکان را می‌بخشد تا بتوانید از این غذاساز طی مدت زمان زیادی استفاده کنید. 

 

 

برای افرادی که در خانواده‌های پرجمعیت زندگی می‌کنند، حجم مخزن اصلی غذاساز می‌تواند از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار باشد. به همین دلیل سازنده با توجه به اهمیت این موضوع غذاساز مدل FPM270 را به گونه‌ای طراحی کرده است که مخزن اصلی خردکن آن با برخورداری از فضایی زیاد بالغ بر 2.1 لیتر برای استفاده خانواده‌هایی با جمعیت زیاد مناسب باشد. 

 

 

این غذاساز دارای 3 دیسک رنده بوده که برای انجام کارهایی نظیر رنده کردن مواد‌غذایی در حالت‌های مختلف و هم‌زدن و ترکیب‌ آن‌ها با یکدیگر قرار گرفته شده است. تیغه‌های به کار رفته شده در ساخت این محصول از استیل بسیار مرغوبی ساخته شده است که دارای قابلیت مقاومت در برابر زنگ‌زدگی تا در اثر شستشو یا تماس با آب دچار پوسیدگی نشود. 

 

 

این غذاساز دارای موتوری با توان 750 وات بوده که قابلیت تنظیم سرعت در یک حالت را دارد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از قابلیت عملکرد لحظه‌ای در آن، مواد‌غذایی را به مقدار مورد نیاز خود با یکدیگر ترکیب کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های این غذاساز استفاده از آن به جای چرخ گوشت است. به نحوی که شما با استفاده از سری مخصوص برای چرخ‌کردن مواد‌غذایی می‌توانید از این غذاساز برای چرخ‌کردن موادغذایی گوشتی استفاده کنید.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

175 × 200 × 200 سانتی‌متر

تعداد دیسک رنده

3

امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

جنس پارچ مخلوط کن

شیشه

امکانات آماده سازی غذا

خمیر زن

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

جنس ظرف خردکن

پلاستیک

حجم ظرف خردکن

2.1

وزن

4.06 گرم

ظرفیت مخلوط کن

1.2

توان

750 وات

طول سیم

حدود 1 سانتی متر

سایر ویژگی‌ها

کم صدا
دارای 28 عملکرد

جنس بدنه

پلاستیک و آلومینیوم

اقلام همراه محصول

کاردک

جنس تیغه

استیل

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
وسایل چندمنظوره با کارکردهای مختلف این روزها به هدف بسیاری از طراحان وسایل و ابزارهای صنعتی و خانگی تبدیل شده است. چنین رویکردی در طراحی و ساخت محصولات صنعتی در ابزارهای خانگی چشمگیرتر بوده به نحوی که هر روز با وسایل جدیدی در حوزه وسایل مخصوصا وسایل و ابزار آشپزخانه مواجه هستیم. غذاساز کنوود مدل FPM270 نیز از جمله محصولاتی است که با هدف کمک به صرفه‌جویی بیشتر در زمان آماده‌سازی موادغذایی جهت طبخ طراحی و ساخته شده است.
غذاساز کنوود مدل FPM270

17,000,000 تومان