غذاساز مولینکس مدل FP822110

  • امکانات آماده سازی غذا

    خمیر زن

    خمیر زن

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

معرفی غذاساز مولینکس مدل FP822110 

ویژگی متفاوتی که این غذاساز را از سایر هم‌ نسلان خود جدا می‌کند، موتور دستگاه است که کارکرد منحصربه‌فردی دارد. به کمک موتور Double Force  به‌کار رفته در این غذاساز چندکاره، دیگر نیازی نیست میان سرعت و قدرت کارکرد یکی را انتخاب کنید. این دستگاه می‌تواند بهترین حالت قدرت و سرعت را به‌طور هم‌زمان در اختیار شما بگذارد. این سیستم، توان مخلوط‌کن را که کارکرد آن نیاز به سرعت بیشتری دارد، تعدیل می‌کند و توان غذاساز را که قدرت کارکرد در آن مهم‌تر است، با قدرت بیشتری به‌ کار می‌بندد. این عملکرد هوشمندانه علاوه‌بر بهینه‌کردن کارکرد دستگاه، طول عمر آن را نیز افزایش می‌دهد. غذاساز  FP822110   به کمک موتوری قدرتمند، می‌تواند محفظه‌ی اصلی سه‌لیتری و مخلوط‌کن دولیتری را برای تهیه و آماده‌سازی انواع و اقسام مواد غذایی مدیریت کند. 

 

از طریق شش برنامه‌ی کاربردی برای غذاساز، می‌توانید عملکرد مورد نظرتان را انتخاب کنید. دستگاه، تنظیمات کارکرد را به مناسب‌ترین شکل برای استفاده‌ی شما تنظیم می‌کند و مواد غذایی را با کیفیت زیاد و طعم خوشایند به شما تحویل می‌دهد و در عین‌حال قابلیت اعمال تنظیمات دلخواه در دو سطح نیز برای کاربر فراهم شده‌ است تا در مواقع خاص بتوانید با آسودگی و با سرعت دلخواه، از دستگاه خود استفاده کنید. همچنین قابلیت عملکرد پالس برای این غذاساز در نظر گرفته شده است.

این دستگاه پرکاربرد، با توانایی‌هایی متفاوت خود، امکان رنده‌کردن، برش‌دادن، تکه‌کردن، مخلوط‌کردن، آسیاب‌کردن و… را به‌راحتی برای شما فراهم می‌کند؛ درنتیجه یک همراه و دستیار همه‌کاره در آشپزخانه شما خواهد بود. مراحل پیش از پخت را به این غذاسار بسپارید و مطمئن باشید پشیمان نمی‌شوید.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

280 × 400 × 230 سانتی‌متر

وزن

5.10 گرم

اقلام همراه محصول

– کفگیر

جنس بدنه

پلاستیک و فلز

طول سیم

1 سانتی متر

توان

1000 وات

ظرفیت مخلوط کن

2

حجم ظرف خردکن

3

تعداد دیسک رنده

2

جنس ظرف خردکن

پلاستیک

امکانات آماده سازی غذا

خمیر زن

جنس پارچ مخلوط کن

پلاستیک

امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

جنس تیغه

استیل ضدزنگ

شناسه کالا

2800000498320

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
غذاساز «مولینکس» مدل «FP822110» از موتور قدرتمند Double Force بهره می‌برد که سرعت کارکرد، نیروی چرخش  و قدرت بهینه را برای دستگاه فراهم می‌کند. این دستگاه، محصولی قدرتمند و کاربردی است که یک دستیار تمام‌عیار در آشپزخانه‌ی شما محسوب می‌شود. این غذاساز به‌کمک برنامه‌های از‌ پیش‌تعیین‌شده‌ی متعدد در صفحه کنترل و متنوع‌ و همچنین با استفاده از لوازم‌جانبی گوناگونی که در کنار بدنه‌ی ا ...بیشترکارایی 3 طراحی 4 ارزش خرید 3 کیفیت ساخت 4 سهولت استفاده 3 امکانات و قابلیت ها 4 نکات مثبتلوازم جانبی متعددتوان بالا
غذاساز مولینکس مدل FP822110