ساند بار هایسنس مدل HS214

فروشنده

11,600,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

منبع تغذیه

برق شهری (110V-240V)

تعداد خروجی هدفون

بدون خروجی هدفون

تعداد درگاه کارت حافظه

بدون درگاه کارت حافظه

تعداد درگاه USB-C

1

تعداد درگاه microUSB

1

تعداد درگاه HDMI

1

تعداد درگاه USB

1

تعداد درگاه کامپوننت

بدون درگاه کامپوننت

تعداد درگاه کامپوزیت

بدون درگاه کامپوزیت

وزن

3000 گرم

قابلیت‌های ساندبار

بلوتوث

ورودی AUX

شکل قرارگیری

افقی

توان خروجی

108

ابعاد

66.10.8

نوع اتصال

باسیم (LAN)

بی‌سیم و باسیم

دانگل USB و بلوتوث

بلوتوث

سایر توضیحات

با هم بودن هر کدام را بهتر می کند
به عنوان بهترین همراه، نوار صوتی Hisense کاملاً با تلویزیون های ULED آن جفت شده است. لذت بصری و صوتی خود را از تلویزیون ها و نوارهای صوتی Hisense ULED ارتقا دهید، می توانید فراتر از آنچه می بینید بروید.
با HDMI OUT (ARC)، نوار صوتی Hisense HS214 می تواند از طریق یک کابل HDMI به تلویزیون های شما متصل شود و همچنین به صورت بی سیم از طریق بلوتوث متصل می شود، می توانید هر دو را با یک ریموت کنترل کنید. در عرض چند ثانیه به راحتی از صدای بهتر تلویزیون لذت خواهید برد.
HS218 دارای گواهینامه Roku TV Ready™ و تأیید شده برای کار یکپارچه با Roku TV™ شما است. این بدان معناست که از راه اندازی صاف، دسترسی آسان به تنظیمات صدا و سازگاری با هر کنترل از راه دور Roku لذت خواهید برد .
نوار صوتی Hisense شامل فناوری بلوتوث برای اتصال بی سیم آسان به دستگاه های هوشمند است. از موسیقی گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ خود لذت ببرید.
با توجه به خواسته های مختلف صدا در صحنه های مختلف، ما چندین پیشرفت صوتی مانند حالت فیلم، حالت موسیقی و حالت اخبار طراحی کردیم، شما می توانید آزادانه به دلخواه خود تغییر دهید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
از صدای بهتر تلویزیون لذت ببرید: برای قرار دادن و اتصال آسان به تلویزیون، Hisense H214 یک نوار صوتی همه کاره است که تجربه صدای تلویزیون شما را بهبود می بخشد و برای تلویزیون های 32 اینچی یا بزرگتر عالی است. به جای اینکه فقط صحنه را بشنوید، به آن منتقل می شوید. نوع نصب: رومیزی. مجموع پورت های USB: 1. ضد آب: ندارد ساب ووفر داخلی: یک ساب ووفر داخلی بیس عالی را برای یک تجربه صوتی کامل ارائه می دهد. در حالی که دو بلندگوی جلویی فرکانس‌های روشن و شفافی را در محدوده بالا و میانی پخش ...بیشتر
ساند بار هایسنس مدل HS214

11,600,000 تومان