جارو شارژی مجیک مدل AV 701

  • محدوده میزان شارژدهی باتری

    5 تا 10 دقیقه

    5 تا 10 دقیقه

  • نوع جارو

    دستی

    دستی

  • ویژگی‌های نظافتی

    فیلتر قابل شست‌وشو

    فیلتر قابل شست‌وشو

فروشنده

1,995,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

معرفی جاروشارژی مجیک مدل AV 701جاروشارژی مجیک طراحی ساده‌ای دارد و از دو بخش اصلی بدنه و پایه‌ی شارژ تشکیل شده است. این جارو در دو رنگ سفید و مشکی طراحی و تولید شده است و ابعاد آن به 50.2×17×17 سانتی‌متر می‌رسد. دستگاه مدل AV 701 از دو سری اصلی برخوردار است که یکی سری پهن معمولی و دیگری سری مخصوص نظافت درز و شکاف است. با سری اصلی که طراحی پهنی دارد، می‌توانید سطوح بزرگ مثل سطح موکت، پرده، اثاثیه و مبلمان را جاروکشی کنید. سری باریک هم برای مکش غبار و زباله از مناطق با دسترسی سخت‌تر و درز و شکاف به کمک شما می‌آید. گفتنی است یک پارویی بلند هم به همراه این مدل به کاربر عرضه می‌شود که می‌توانید سری‌های جارو را به آن وصل کنید.همان‌طورکه گفته شد، جاروشارژی AV 701 انرژی خود را از طریق یک باتری قابل شارژ تامین می‌کند. باتری این مدل از نوع نیکل-کادمیوم (NI-CD) است و با ولتاژ 7.2 ولت کار می‌کند. این باتری برای شارژ کامل به زمانی در حدود هشت ساعت نیاز دارد و پس از آن می‌تواند به مدت حدود 10 دقیقه شارژدهی کند. برای شارژ باتری کافی است، آن را روی پایه‌ی شارژ مخصوص قرار دهید. چراغ بزرگ روی پایه، شما را از وضعیت شارژ باخبر می‌کند و با خاموش‌شدن آن از اتمام شارژ دستگاه مطلع می‌شوید.

موتور جاروشارژی مدل AV 701 امکان مکش غبار و آلودگی‌های سطوح را با توان 20 وات دارد و نمی‌توان آن را دستگاه قدرتمندی دانست. با آغاز مکش، ذرات جاروشده به داخل مخزن جارو منتقل می‌شوند و پس از پرشدن جارو می‌توانید به‌راحتی با جداکردن قسمت انتهایی از دسته‌، این مخزن را تخلیه کنید.

مشخصات فنی

مشخصات

سایر توضیحات

فیلتر نیمه دائمی قابل شست‌وشو
دکمه‌های نرم
دارای پارویی بلند
کم‌صدا
طول سیم 2 متر

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه

8

محدوده میزان شارژدهی باتری

5 تا 10 دقیقه

نوع جارو

دستی

ویژگی‌های نظافتی

فیلتر قابل شست‌وشو

نوع اتصال به منبع تغذیه

بی‌سیم

ولتاژ باتری

7.2

ابعاد

170x170x502 سانتی‌متر

میزان شارژدهی باتری

حدود 10

نوع باتری

نیکل کادمیوم NI-CD

توان مکش

20

ظرفیت مخزن

0.73

قدرت موتور

30

میزان صدا

60

اقلام همراه محصول

آداپتور
سری معمولی
سری درز و شکاف
پارویی بلند
دفترچه راهنما

وزن

1.5 گرم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
جاروهای شارژی ابزاری کاربردی و با کاربری آسان هستند که برای نظافت سریع و دم‌دستی و تمیزکردن محیط‌های مختلف، از موکت، پله، مبلمان و پرده گرفته تا داخل ماشین کاربرد دارند. این ابزار کارآمد معمولا اندازه‌ی کوچکی دارد و وزن سبکش جابه‌جایی آن را آسان می‌کند. این ویژگی  و همچنین قابلیت کارکرد بدون سیم باعث شده گاهی استفاده از یک جاروی شارژی به جاروبرقی‌های بزرگ و سنگین برتری داشته باشد. البته لازم است بدانید جاروشارژی‌ها از نظر قدرت مکش نمی&z ...بیشترمکش 3 طراحی 3 شارژدهی 3 ارزش خرید 4 کیفیت ساخت 3 سهولت استفاده 4 نکات مثبتدارای سری درز و شکافنکات منفیشارژدهی کم
جارو شارژی مجیک مدل AV 701

1,995,000 تومان