فروشنده

600,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

به نام فوتبالهمیشه خوب‌بودن هم مشکلات خودش را دارد. تغییرات روند بازی فیفا امسال شامل «پرتاب‌های بهتر»، «شوت‌های آرام کنترل‌شده» و «توانایی کنترل توپ پس از ضربه‌ی دروازه» است. از این پیشرفت‌ها استقبال می‌کنیم؛ اما برای کسی که قرار است این‌ها را معرفی کند و زیبا نشان دهد، افسوس می‌خوریم.

شاید برای همین است که FIFA 17 علاوه‌بر تمام گزینه‌های معمول که از این مجموعه‌ی سالانه‌ی موفق انتظار دارید، امسال یک بخش پرسروصدا و غیرمنتظره را هم معرفی کرده است: سفر یا همان The Journey.

Journey یک بخش داستانی است که روی «آلکس هانتر»، بازیکن جوانی که تازه وارد فوتبال حرفه‌ای شده است، تمرکز می‌کند. این بخش، ادغامی از بازی‌کردن، دیالوگ و میان‌پرده‌هاست که تکامل رابطه‌ی آلکس را با خانواده و هم‌تیمی‌هایش به تصویر می‌کشد و در نهایت، مشخص می‌کند که آیا او استعداد کافی دارد تا حرفه‌ی رویایی‌اش را شروع کند یا نه.

به زبان دیگر، بخش Journey یک داستان سیندرلایی در فوتبال است؛ به همین دلیل، از حضور این بخش در بازی استقبال می‌کنیم؛ آن هم در حالتی که تنها بخش جدید و موفق فیفا در چند وقت اخیر، Ultimate Team بود. فیفا درحال‌حاضر حداقل سه بخش دارد که می‌توانند به اندازه‌ی کافی شما را در دوازده ماه آینده از زندگی بیندازند. در کنار اینکه فیفا هرساله نیاز دارد چیز جدیدی رو کند، بخش Journey نیز امید و علاقه‌ای را که در فوتبال وجود دارد، به‌خوبی به تصویر می‌کشد.

مشخصات فنی

مشخصات

سایر توضیحات

– ساخته‌شده توسط موتور قدرتمند Frostbite
– اضافه شدن بخش داستانی با عنوان Journey
– شبیه‌ساز فوتبال
– روند بازی بسیار روان

شماره مجوز

هولوگرام سبز

سازگار با کنسول

پلی استیشن 4

ژانر بازی

مسابقه‌ای

شبیه‌سازی

ورزشی

نوع دیسک

Blu-Ray

تعداد دیسک

1

ریجن

2

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
اینکه هر سال، اواسط مهرماه دربه‌در دنبال نسخه‌ی جدید فیفا باشی، نه از سر عادت است و نه بیکاری. چندسالی می‌شود که فیفابازی‌کردن برای طرفداران پروپاقرص این مجموعه، به یک مکتب تبدیل شده است؛ مکتبی که هر سال با عرضه‌ی شماره‌ی جدید به‌روز می‌شود و می‌دانی که در یک سال آینده باید زحمت بکشی، تلاش کنی، یاد بگیری و زمان صرف کنی تا در مستطیل سبز، به بهترین تبدیل شوی. البته که برای عاشقان فوتبال، آن‌هایی که هر روز با اشتیاق، نتایج، ...بیشترنکات مثبتگیم پلی روانشبیه‌سازی قویداشتن خط داستانی در روند بازی
بازی FIFA 17 مخصوص PS4

600,000 تومان