آون توستر فلر مدل EOFR502

  • قابلیت‌ها

    تنظیم دما

    تنظیم دما

  • امکانات آماده سازی غذا

    جوجه گردان

    جوجه گردان

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

معرفی آون توستر فلر مدل EOFR502دستگاه EOFR502 در سه رنگ سفید، مشکی و نقره‌ای تولید و به بازار عرضه شده است و با توجه به رنگ‌های خنثی به‌کاررفته در آن به‌راحتی می‌تواند با هر آشپزخانه‌ای هماهنگ شود. طراحی کلی دستگاه بسیار ساده و شکیل است. محفظه‌ی داخلی آون توستر ظرفیتی معادل 50 لیتر را برای پخت و گرم‌کردن انواع غذا و دسر فراهم کرده است.

نوار سمت راست دستگاه به ولوم‌های کنترلی آن اختصاص داده شده است. با استفاده از این چهار دکمه‌ی چرخشی، می‌توانید عملکرد دستگاه را مطابق با پخت مدظرتان تنظیم کنید. چراغ نشانگر قرمزرنگی هم برای این آون در نظر گرفته شده است که وضعیت دستگاه را به شما اطلاع می‌دهد. گفتنی است درِ آون توستر از جنس شیشه مقاوم به حرارت ساخته شده تا بتوانید به‌راحتی به روند پخت غذا نظارت داشته باشید. گفتنی است این مدل فاقد چراغ داخلی است و این موضوع یکی از نقاط ضعف آن محسوب می‌شود.فضای داخلی آون کاملا از استیل ساخته شده و روی دیواره‌های آن نوارهای فرورفته‌ی افقی برای تنظیم ارتفاع سینی پخت به چشم می‌خورد. پایه‌های آون توستر آن را از سطح میز یا کابینت فاصله می‌دهند تا هوا بتواند به‌خوبی در اطراف دستگاه جریان داشته باشد.

به همراه این محصول یک سینی و یک شبکه‌ی پخت فلزی و سیخ جوجه‌گردان هم به کاربر ارائه می‌شود؛ همچنین دستگیره‌ی سینی و انبر سیخ جوجه‌گردان درون بسته بندی محصول قرار دارند که به گذاشتن و برداشتن آسان‌تر قطعات داخل محفظه‌ی آون کمک می‌کنند.

مشخصات فنی

مشخصات

سایر توضیحات

– دارای تایمر 120 دقیقه‌ای با زنگ اتمام پخت
– دارای 6 المنت قدرتمند از جنس استیل ضد زنگ
– پختی یکدست با عملکرد جریان هوای داغ
– سیم برق 90 سانتی متر

ابعاد

370x600x360 سانتی‌متر

وزن

10.5 گرم

اقلام همراه محصول

سینی غذا
دستگیره‌ی سینی
قفسه‌ی سیمی
سیخ جوجه‌گردان
انبر سیخ جوجه‌گردان

ظرفیت

50 لیتر

حداکثر توان مصرفی

2000

تعداد قفسه

1

توضیحات تایمر

120

حداکثر درجه حرارت

230

قابلیت‌ها

تنظیم دما

جایگاه نگهداری

قفسه

تنظیمات دستگاه

زمان سنج (Timer)

امکانات آماده سازی غذا

جوجه گردان

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
فرهای برقی یا آون‌توسترها لوازمی کارآمد و کوچک برای پخت هستند که می‌توانند برای کاربردهای مختلفی مثل گرم‌کردن، برشته‌کردن، آب‌کردن پنیر پیتزا، یخ‌زدایی مواد منجمد و پخت کیک مورد استفاده قرار بگیرند. محصول مدل «EOFR502» یکی از آون‌توسترهای ساخت شرکت «فلر» است که درادامه به بررسی قابلیت‌های کلیدی آن خواهیم پرداخت.کارایی 4 طراحی 3 ارزش خرید 4 کیفیت ساخت 3 امکانات و قابلیت ها 4 نکات مثبتدارای 6 المنت قدرتمند از جنس استیل ضد زنگپختی یکدست با عملکرد جریان هوای داغدارای عملکرد جوجه گردان
آون توستر فلر مدل EOFR502