آبمیوه گیری متئو مدل MPJ351

  • امکانات ضد فرسودگی

    سیستم ضد چکه

    سیستم ضد چکه

  • کارکرد

    تک کاره

    تک کاره

  • نوع آبمیوه گیری

    برقی

    برقی

  • قابلیت‌ها

    سوئیچ ایمنی

    سوئیچ ایمنی

  • امکانات ظاهری

    پایه ضد لغزش

    پایه ضد لغزش

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

معرفی آبمیوه گیری متئو مدل MPJ351دستگاه MPJ351 یکی از آب‌میوه‌گیری‌های متئو است. این دستگاه از بدنه‌ای از جنس پلاستیک بادوام ساخته شده و استحکام زیادی دربرابر ضربه دارد. قسمت ورودی میوه‌ها در بخش بالایی دستگاه واقع شده است که با قطر زیادی که دارد، می‌تواند به‌آسانی قطعات بزرگ میوه را از خود عبور دهد. این ویژگی کار با دستگاه را آسان‌تر کرده و به آن سرعت بخشیده است. لیوان مخصوصی نیز به همراه این مدل به کاربر ارائه می‌شود که ابعاد و طراحی آن مخصوص همین دستگاه طراحی شده است و می‌توانید برای جمع‌آوری آب‌میوه‌ی تهیه‌شده، آن را زیر دستگاه قرار دهید. 

 

تیغه‌ی آب‌میوه‌گیری MPJ351 از جنس استیل ساخته شده است تا دربرابر زنگ‌زدگی ناشی از رطوبت مقاوم باشد. این ویژگی به‌خصوص در دستگاه‌هایی مانند آب‌میوه‌گیری که تیغه تماس مستقیم با مواد غذایی دارد، حائزاهمیت است. تیغه‌ی این دستگاه زنگ نمی‌زند و طعم خوب و خوشایند آب‌میوه را تغییر نمی‌دهد. 

 

آب‌میوه‌گیری متئو از موتور 350وات بهره می‌برد که می‌تواند به‌آسانی از عهده‌ی گرفتن عصاره‌ی میوه‌جات برآید. ویژگی دیگری که به بهره‌وری بیشتر دستگاه کمک می‌کند، امکان تنظیم سرعت در دو سطح است که باعث می‌شود کاربر بتواند با توجه به نیاز خود و مواد مصرفی موردنظر، بهترین سرعت را در هر بار استفاده از دستگاه انتخاب کند. علاوه‌براین حالت پالس که در این مدل وجود دارد، با چرخش ناگهانی و پرقدرت تیغه‌ها، در مواجهه با مواد سفت‌تر به یاری شما می‌شتابد.

مشخصات فنی

مشخصات

حداکثر توان مصرفی

350

امکانات ضد فرسودگی

سیستم ضد چکه

کارکرد

تک کاره

نوع آبمیوه گیری

برقی

قابلیت‌ها

سوئیچ ایمنی

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

ابعاد

270 × 210 × 230 سانتی‌متر

جنس تیغه (صافی)

استیل ضدزنگ

گنجایش مخزن آب میوه گیری

0.4

تعداد تنظیمات سرعت

پالس + 2

امکانات و قابلیت‌ها

– مجهز به فن‌آوری تفکیک‌پذیری با سرعت بالا برای جداکردن اتوماتیک آبمیوه و تفاله

طول سیم

1 سانتی متر

جنس بدنه

پلاستیک

وزن

2.71.8 گرم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
فواید نوشیدنی‌های طبیعی بر همگان روشن است. نوشیدن آبمیوه‌ی سالم می‌تواند بدن ما را در مقابل بسیاری از بیماری‌ها مصون کند. اما با ماشینی‌شدن ابعاد مختلف زندگی این روزهای ما و سرعت‌گرفتن همه‌ی کارها، شاید همیشه اهمیت‌دادن به یک رژیم غذایی سالم و مصرف مواد مصرفی با ارزش غذایی زیاد، کار ساده‌ای نباشد. در این میان دستگاه‌هایی تولید و به بازار عرضه شده‌اند که می‌توانند در مسیر قدم‌گذاشتن به یک زندگی سالم‌تر به ما ...بیشترراندمان 4 طراحی 3 ارزش خرید 4 کیفیت ساخت 4 امکانات و قابلیت ها 4 نکات مثبتکیفیت بالای ساختتیغه از جنس استیل ضدزنگ
آبمیوه گیری متئو مدل MPJ351